Час роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

РусскийУкраїнська

+38 068 9357372
+38 095 1934264
+38 063 6562847
Замовити дзвінок

Свічки запалювання. Що потрібно знати?

15.06.2017

Автомобільна свічка запалювання слугує для підпалювання паливо-повітряної суміші за допомогою електричного розряду. Свічки дуже важливий компонент двигуна, який, можна сказати відповідає за якісну роботу двигуна – запуск двигуна, робота на холостому ходу, динаміку мотора, а також витрата палива.

Пристрій свічок та їх види

На ринку зараз присутні два типи свічок запалювання – нікелеві або мідні (зустрічаються рідше) і платинові або іридієві. Відмінність їх один від одного, як видно з назви, залежить від матеріалу виготовлення. Сьогодні ряд автокомпаній (Тойота, Форд) займаються розробкою нового типу свічок запалювання – лазерних. Вже створені прототипи, запуск у серійне виробництво обіцяють здійснити у найближчому майбутньому. Стандартна свічка складається з:

  • Ізолятора, який захищає від надмірного нагрівання
  • Електродів (центрального і бічного)
  • Контактного виведення, за допомогою якого свічка приєднується до системи запалювання
  • Ущільнювача
  • Ребер ізолятора

Всі свічки зараз мають також резистор для придушення перешкод, щоб знизити вплив на радіосистему автомобіля.

Основні параметри свічок

Серед найважливіших характеристик свічки, що визначають її стабільну роботу і довговічність є:

  • Гартівне число – показник теплових характеристик. Пропорційно тиску, при якому з'являється займання від контакту з розпеченим електродом ще до виникнення іскри. Важливо! Проводити заміну свічок потрібно на нові з таким же калильним числом, як зазначено виробником.
  • Іскровий проміжок – відстань між електродами. Цей параметр відповідає за якість згоряння суміші.
  • Кількість бічних електродів. Зазвичай це один електрод. Є свічки й з 2, 3, 4 бічними електродами, зустрічаються і без них (у цьому випадку їх замінюють додаткові, розташовані на ізоляторі.
  • Робоча температура – характеристика вказує на температуру працюючого електрода в конкретному режимі.

Ну і звичайно ж, ресурс свічки, параметр, який цікавить автолюбителя в першу чергу. Сильно залежить від матеріалу свічки. Так платинові або іридієві працюють прекрасно, як правило, від 60 до 100 тисяч кілометрів пробігу, звичайні свічки варто міняти значно раніше – в середньому після 20-30 тисяч.

Коли міняти свічки запалювання

Дуже важливе питання для кожного автомобіліста – яким чином дізнатися, що свічки запалювання потребують заміни? Основні ознаки, які вказують на проблеми свічок, це:

  • Двигун троїть (смикається) на холостих обертах і при русі
  • Проблеми із запуском мотора – стартер працює, а запалення не відбувається.
  • Динаміка автомобіля млява, потужність двигуна знижується, з'являються нестандартні шуми і вібрація
  • Збільшується витрата палива
  • Зростає викид вуглекислого газу

Багато водії не реагують на ці ознаки і продовжують експлуатацію автомобіля. Це не правильно, так як в кінцевому рахунку це призведе до дуже дорогого ремонту. Якщо присутні вище описані «симптоми» - слід якомога швидше візуально оцінити свічки запалювання, особливу увагу приділити на:

  • Зовнішній вигляд свічки. Вона повинна в ідеалі бути чиста від нагару
  • Розмір зазору між електродами. Стандартні розміри зазорів вказані в мануалі до автомобіля. Якщо розмір перевищує вказаний, свічки необхідно замінити
  • Ізолятор свічки. Він повинен бути суцільним, без будь-яких тріщин, деформацій, інших дефектів.
  • Колір електрода. В нормальному стані керамічна спідниця електрода буде рівномірно покрита коричнево-сірим кольором.

Як продовжити термін служби свічок запалювання

Багато хто задається питанням як збільшити термін служби свічок, або щоб вони хоча б прослужили гарантійний період. Бажано купувати оригінальні товари з характеристиками, зазначеними в інструкції до автомобіля. Використовувати якісне паливо. Встановлення свічок запалювання проводити акуратно, не перетягнути.

Якщо свічки в процесі експлуатації вкрилися невеликим нагаром, їх можна очистити металевою щіткою або наждачним папером. Перед чищенням бажано промити свічки у бензині, пjnsv на 20-30 хвилин помістити їх в гарячий (80-90 С0) розчин ацетату амонію стороною нагару. Після вилучення з розчину свічки потрібно ретельно промити водою і висушити. Як варіант, замість розчину ацетату амонію можна використовувати засіб для видалення нальоту та іржі.

» Всі новини

Голосів:   3
.